Sunday, September 4, 2011

Tak Call Rindu, Bila Call Terasa Lak...

Aku x tau kenapa dia mst mcm tue...aku nie sape yer...seingt aku,aku nie makwe dia n bakal jd istri dia tapi kenapa asyik angin jer layan aku...aku pon xtau sama ade itu hanya perasaan aku atau memang dia macam tue..aku malu asyik nak mengenali dia dekat adik pompuannya...aku takut, niat bukan mengadu tapi nak tau adakah dia mmg begitu..atau aku nie mmg mengada2 atau suka tgk kebahagiaan owng lain..sejujurnya, aku cemburu tengok owg lain dpt raya dengan bf dia..like adiknya r..siap tido umah mak bf dia n beraya rumah akak n adik beradik bakal ipar serta jumpakan dengan kekwn tapi aku..mybe malu nak bwa aku or mmg dia suka jalan bersama kwan2nya saje..aku jer yang suka bergantung sgt dengan dia..abis aku takut bila aku bebas sgt perangai lama aku dtg balik..aku nak berubah n dia saja yang bertakhta di hati kenapa dia x faham dan asiyk wat aku ni mcm teman biasa dia, sedangkan dengan teman biasa layannya mcm raja...sedih gler aku tau..hari2 aku kena lyan persaan aku sendiri..seksa tapi aku sayang kat dia..aku nak kenal dia mcm ner..aku mohon biarlah dia dpat fham aku mcm ner lak..aku nak kan kebahagiaan...

No comments:

Post a Comment