Saturday, September 10, 2011

Setelah 6 Jam Berada Di Bilik Baru....

Wau, terkejut rasa kerna dah sampai kat UMT...Syukur sgt perjalanan berjalan dengan lancar...korang nak tahu perkara pertama yang aku nak tahu adalah aku dapat bilik kat mane...OMG aku dpt bilik tingkat satu...bersyukur sangat2 kerna barang aku dahlah byk n berat...nasib baik gak r aku dtg UMT dengan Bella, n bella pon bantu aku dengan rela hati...Thankz Frenz...mulanya malas gak aku nak kemas bilik nie... tapi korang nak tau duit aku ampir RM2++ wit aku abis nak cantikkan bilik nie...tapi aku selesa bila bila tengok bilik aku CANTEEKNYAA!!!!
barang2 pon aku dah susun dengan rapi biar roomate aku selesa..harapan seterusnya moga roomate aku perangai giler2...xder r aku kejenya nak rasa bosan jer...erm wat kekasih hati...aku kat sini merindui dirimu...mak ainul nak makan nasi ayam...nyammm...lapar r sebenarnya aku nie...moga dapat makan mee kari kat umah sab...nyammm...buubbbyyeee

No comments:

Post a Comment