Saturday, September 3, 2011

Ku Tidak Lupa Pd Teman Luahan Hatiku...

Aku sebenarnya byk nak ceter kat sini...mulanya nak bgtau yang broadband aku,mak cik ngah aku pinjam tu yang tergendala pojek pembelajaran blogger aku nie...xpelah bila kita tolong owg insyaAllah akan di balas dengan kebaikan gak..erm di pendekkan ceter..akhirkan adik beradikku pulang...aku sungguh tidak percaya jiwaku sungguh kental tiada tangisan pada tahun nie..mybe aku dah byk meratap tangisan yang lepas2 tapi tiada perubahan..balik2 aku jua yang dipersalahkan itu ini...sungguh memenatkan...tapi biarlah semua nie dugaan untuk pelengkap idup aku...korang mesti xdpat rasa...kat sini gak aku nak kongsi yang aku n ny lover smbt birthday kami awal kerna aku kan nak sambung balik belajar, biasalah owg ada komitmen lain...aku kan dak super senior kaunseling untuk sem tahun nie...tulah terpaksa smbt awal...mulanya mmgr mcm xbest biasalah bf aku tue..mcm xder perasaan jer tapi aku syg giler kat dia...mybe tingkah dia yang mcm tu buat aku kekal smpi sekarang dgn dia...walaupun aku xbape puas kuar dengan dia tapi korang nak tau terkejut aku tengok style dia time dtg beraya rumah aku...smart siut dah lah aku nie gemuk xsesuai tul nak jalan dgn owg kacak mcm dia...tp jgn jeles dia dah jd milikku...insyaAllah tahun depan aku nak tamatkan r status bujang aku nie...risau susah nak jaga owg handsome nie...nie pon aku asyik cemburu je...entahlah...aku nie mudah sunyi tu yang nak dekat dengan dia jer...aku sayang kat dia tanpa boleh di ungkap dengan kata2...harap dia dapat faham n hargai apa yang aku lakukan pada nya....ayang sayang abang...love u 4 ever...

No comments:

Post a Comment